Jom Kenali YOUTH. Produk Baru Yang Menggantikan Skincare Shaklee Nutriwhite Dan Enfuselle.

Jom Kenali YOUTH. Produk Baru Yang Menggantikan Skincare Shaklee Nutriwhite Dan Enfuselle.


Fenomena YOUTH Skincare sedang melanda semua pengedar shaklee Malaysia khasnya, dan semua pengguna shaklee dunia amnya. Produk skincare terbaru dari shaklee, YOUTH, adalah produk penjagaan kulit bagi menggantikan produk yang sebelumnya iaitu Nutriwhite dan Enfuselle yang diberhentikan pengeluaran secara global.

YOUTH lagi powerful. Sejauh mana keberkesanan produk YOUTH yang baru je setahun jagung dalam pasaran dunia? Kita selami apa falsafah dan misi Shaklee dalam penghasilan YOUTH complex ni.



YOUTH kekal muda dan jelita, bukan produk pemutihan kulit.



Kalau anda sinonim dengan vivix shaklee, dengan tagline 'jadi 25 tahun lebih muda dari usia sebenar' , begitulah betapa shaklee ingin memberikan yang terbaik dalam produk penjagaan kulit mereka. Shaklee mementingkan kesihatan yang sihat bermula dari perigkat selular badan. Kini, mereka hasilkan YOUTH untuk keremajaan dan jadi muda kekal jelita.

Wanita memang suka sesuatu yang indah. Walaupun mereka dah berusia, tapi mereka punyai keyakinan pada diri mereka yang mereka masih muda dan jelita. Bukanlah kami ni takut pada usia tua, Age is just a number kan? Sepanjang usia nak awet muda sokmo. 

Bila kita sendiri yakin dengan diri kita, sentiasa muda dan jelita, barulah orang dapat lihat kita sama macam apa yang kita lihat pada diri sendiri. Nak awet muda sokmo, tak boleh tunggu masa umur 30 tahun baru nak jaga badan, pasang badan nak awet muda. Mulai saat dan detik ni (korang baca entry blog ni) kita semua dah wajib jaga kesihatan dan kecantikan diri.

Bermula dari situlah, shaklee menghasilkan YOUTH, skincare anti aging, awet muda, bukannya produk penjagaan pemutih wajah yer kepada pengguna bagi meggantikan skincare shaklee sebelumnya iaitu Nutriwhite dan Enfuselle. YOUTH dijamin 100% meremajakan kulit, mengubah usia kulit menjadi lebih muda.


10 tahun lebih muda dengan YOUTH shaklee.

Shaklee membuktikan bahawa YOUTH mampu meremajakan kulit 10 tahun lebih muda berbanding usia sebenar. Macam mana shaklee boleh buktikan YOUTH boleh meremajakan kulit 10 tahun lebih muda? YOUTH dikaji dan dibangunkan oleh pakar pakar kulit antarabangsa. Mereka menggunakan teknologi Indeks Usia Kulit yang meliputi kajian untuk :-
Hasilnya???


YOUTH selamat dan berkesan.

  1. Tiada bahan kimia berbahaya
  2. Lebih daripada 350 bahan pencemar, racun perosak dan bendasing diuji pada bahan botanikal baru
  3. Lebih daripada 100 ribu ujian kualiti setiap tahun
  4. Sentiasa mendahulukan bumi - syarikat pertama yang berjaya menyeimbangi pelepasan karbon supaya tidak tertinggal pada bumi.
  5. 100% vegan
  6. Bahan semulajadi
  7. Bebas kekejaman ( tisak diuji keatas binatang)
  8. Hipoalerganik
  9.  Non-comedogenic (liang pori tak tersumbat)
  10.  Diuji oleh ahli dermatologi (kulit) dan oftalmologi (mata)
Best ke best produk YOUTH ni? Nak lagi best, klik pada TESTIMONI YOUTH Shaklee ni bagi lihat sendiri testimoni YOUTH shaklee.

Labels: